איך בוחרים קבלן שיפוצים?

איך בוחרים את קבלן שיפוצים שיבצע את השיפוץ בשבילך? כאשר אנו בוחרים לבצע שיפוצים אנו מחליטים להשקיע הרבה כסף, זמן וכוחות נפשיים. לכן חשוב מאוד שזה יתבצע בצורה הטובה, המקצועית והנעימה ביותר. העבודה בדרך כלל מתבצע בביתך ובנוכחות שלך ושל בני משפחתך. לפיכך, קיימת חשיבות רבה לשימוש בשירותיו של קבלן שיפוצים טוב אשר מבין לליבו של הלקוח.

איך בוחרים קבלן שיפוצים?

דרכים לבדוק קבלן שיפוצים ולראות שהוא אכן האדם המתאים לתפקיד:

חשוב להתרשם מהאישיות של הקבלן, האם הוא נעים שיחה? האם הוא משקיע מחשבה עמוקה בטובתך האישית? האם הוא מראה אכפתיות מהאופן שבה תתבצע העבודה או רק חושב על הכסף שהוא ירוויח? האם הוא מקצועי, באמת מבין את התחום? האם הוא מגיע לפגישות בזמן?
מאוד חשוב לראות עבודות קודמות של קבלן השיפוצים ולשוחח עם האנשים שעבד עבורם! באם לקבלן יש אתר אינטרנט רצוי לצפות בתגובות המופיעות באתר ולהתעניין עם האנשים אשר הגיבו, לשאול אותם שאלות ישירות על העבודה, האיכות, עמידה בלוח זמנים ויחס מצדו.
חשוב לרשום את כל מה שהוחלט שכלול בעבודה, אם לא רושמים, דברים נשכחים וויכוחים נולדים. גם כשכותבים, תמיד יהיו דברים שלא חשבת עליהם, פה נבחן קבלן שיפוצים טוב! קודם כל האם הוא חושב על כל הפרטים הקטנים, כאלה שלא חשבת בדעתך להתייחס אליהם?
צריכים לבדוק שהקבלן לוקח בחשבון את איכויות החומר ומפרט אותם בפני הלקוח. יש קבלנים המשתמשים בחומר זול, שבהתחלה נראה יפה אבל אחרי תקופה קצרה לא נראה כמו שציפית. קבלן שיפוצים טוב יפרוש בפניכם את כל האפשרויות ויסביר לכם מה המחירים, החזקות והחולשות של כל חומר.

לסיכום, אם מתכוננים היטב, ובוחרים קבלן שיפוצים בצורה נכונה אז הבניה והשיפוץ יכולים להיות חוויה חיובית לכל המשפחה ואפשר להתחיל ליהנות לדמיין איך יראה הבית או המשרד החדשים שלכם. אז שיהיה בהצלחה!

 

להצעת מחיר לגבי שיפוצים כלליים

לעמוד הבית, עיון במאמרים נוספים וצפייה בגלריות

דילוג לתוכן